گزارش‌های تخصصی صنعت غذا و نوشیدنی ایران

فودکس ایران، برای فرهنگ غذایی بهتر

قوانین و مقرارات

بر اساس قوانین رسمی فضای مجازی، سایت فودکس در قدم اول خودش را موظف می‌داند تا از امنیت کاربرانش در طول گشت‌وگذار و بررسی سایت محافظت کند. این محافظت از اطلاعات کاربران فودکس شامل مواردی همچون:

  • استفاده از سایت
  • بررسی مطالب
  • مطالعه مقاله‌ها
  • ساخت حساب کاربری

و هرگونه اطلاعات کاربران می‎شود.

قوانین و مقررات سایت فودکس بر اساس احترام به حقوق کاربران تنظیم شده تا هم ما بتوانیم در مجموعه فودکس بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم و هم شما بتوانید بهترین استفاده را از اطلاعات مفید و محتواهای به‌روز و کاربردی مجموعه ما داشته باشید.

مجموعه فودکس بر اساس قوانین و مقررات عمل کرده و بر همین اساس تعهد دارد تا بهترین خدمات را به کاربرانش ارائه داده و در عین حال در برابر امنیت کاربرانش نیز مسئول است. در ضمن مجموعه فودکس هیچ‌گونه اطلاعات شخصی یا نظرات شخصی کاربران را تحت هیچ شرایطی منتشر نکرده و دسترسی به تمامی این اطلاعات کاملاً محدود و منحصراً در اختیار مجموعه فودکس است.

لینک دیگر سایت‌ها

سایت فودکس درخصوص لینک‌هایی که دیگر سایت‌ها به این مجموعه می‌دهند، هیچ‌گونه مسئولیتی را قبول نمی‌کند. به همین دلیل اگر نیاز به اطلاعات بیشتری دارید یا سؤالی برایتان پیش آمده و می‌خواهید درباره محتوای سایت یا قوانین امنیتی، پیشنهادی را مطرح می‌کنید، می‌توانید با ما در ارتباط باشید؛ مجموعه فودکس مشتاقانه منتظر پذیرش نظرات کاربران و دوستانش است.

علاوه‌براین، سایت فودکس به‌صورت مداوم در حال به‌روزرسانی، بهبود وضعیت سایت، تولید و خلق محتوای جذاب و کاربردی است، به همین دلیل مطالب و محتواهای سایت مداوم به‌روزرسانی شده و تمام پیشنهادهای کاربران در صورتی که امکان عملی‌شدن داشته باشد، بر اساس برنامه زمانی مشخص در سایت پیاده می‌شوند. در عین حال مجموعه، مسئولیت صحت مطالبی را که دیگر سایت‌ها لینک دادند، نمی‌پذیرد.

کپی‌رایت

سایت فودکس برای تمامی محتواهای ارائه‌شده، قانون کپی‌رایت را رعایت می‌کند. علاوه بر اهداف، موضوعات و شرایطی که تحت قانون کپی‌رایت Act 1968 و 1998 مطرح شدند و باید به حقوق معنوی و مادی‌شان احترام گذاشت، هرگونه سوءاستفاده و کپی محتواهای سایت فودکس بدون اجازه قانونی و رسمی، مورد قبول این مجموعه نخواهد بود.

سلب مسئولیت

تمامی اطلاعات و محتواهای منتشرشده در سایت فودکس بر اساس اطلاعات به‌روز از بهترین و معتبرترین منابع است. در عین حال کاربران عزیز باید بدانند که فودکس مسئولیتی را درباره صحت و سقم مطالب در هر لحظه، همگام با شرایط زمانه بودن، اعتبار مطالب در صورت تغییر یا ارائه اطلاعات جدید علمی یا آزمایش‌های به‌روزتر در مورد خطاهای احتمالی را قبول نخواهد کرد. همچنین این مجموعه در مورد هرگونه تبلیغات متنی یا تصویری، لینک دادن دیگر سایت‌ها به فودکس و موارد مشابه مسئولیتی نخواهد داشت. در ضمن، در خصوص دستور تهیه غذاها نیز هرگونه بروز مشکل احتمالی و ناگهانی، هرگونه آسیب احتمالی یا هزینه اضافی، فودکس کاملا سلب مسئولیت کرده است. به این ترتیب مسئولیت استفاده از تمامی دستورالعمل‌های سایت مانند آلرژی به برخی مواد خوراکی و … کاملاً برعهده شخص خواهد بود.

فرم درخواست حضور در فروشگاه صنعت غذا و نوشیدنی

"*" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دریـــــافت کــاتالـــــوگ دیجیتال

فرم درخواست مشارکت در برنامه با متخصصان غذا ونوشیدنی

"*" indicates required fields

Max. file size: 128 MB.
در برند غذا و نوشیدنی
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دریـــــافت کــاتالـــــوگ دیجیتال