Search
Close this search box.

پلتفرم تخصصی صنعت غذا و نوشیدنی ایران

نیواگ

تبلیغات

درباره ما

داستان ما از سال‌ها پیش آغاز شد، زمانی که نگرانی‌های محیط زیستی و تغییرات اقلیمی، همراه با تعریف‌های جدید از امنیت غذایی و سلامت، صنعت غذا و جامعه مدرن را دگرگون کرد. این تغییرات نه تنها باعث افزایش آگاهی مصرف‌کنندگان و تغییر رفتار آن‌ها شد، بلکه به ورود مواد جدید و پایدارتر به صنعت غذا انجامید.
ما در شرکت نوآوران ایده پرداز ورنا با این تحولات همسو شدیم و با نگاهی نوآورانه به طبیعت و موهبت‌های آن، جایگزینی پایدار، سالم و مغذی برای پروتئین‌های حیوانی به بازار معرفی کردیم.
اولین قدم جسورانه ما تولید و فرموله کردن پودر پروتئین گیاهی جایگزین تخم‌مرغ بود که برای اولین بار در ایران و خاورمیانه با برند نیواگ عرضه شد. این پودر نه تنها در کاربرد و عملکرد جایگزین مناسبی برای تخم‌مرغ است، بلکه از نظر ارزش غذایی و ترکیبات مغذی شباهت زیادی به تخم‌مرغ دارد و می‌تواند نیازهای پروتئینی افراد را تأمین کند.
ما با حمایت متخصصان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و استقرار در مرکز رشد و نوآوری انستیتو تحقیقات تغذیه ایران، از امکانات تخصصی و آزمایشگاهی این مرکز بهره می‌بریم تا هر روز محصول بهتری را به مصرف‌کنندگان ارائه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست حضور در فروشگاه صنعت غذا و نوشیدنی

"*" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دریـــــافت کــاتالـــــوگ دیجیتال

فرم درخواست مشارکت در برنامه با متخصصان غذا ونوشیدنی

"*" indicates required fields

Max. file size: 128 MB.
در برند غذا و نوشیدنی
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دریـــــافت کــاتالـــــوگ دیجیتال